Kızlar dün alttan muayene oldum ilk defa doktorum kanama yada akışkan akıntın olabilir korkma dedi dün az gelmişti bugün azın ustunde hafif bi kanla beraber gelmiş rahmim dün çok sertti muayene de zorlandım jatta doktorum dar dedi biraz daha baktı kaça kemiği kurtarır demişti şimdi rahmim yumuşamış gibi bu nişan olabilir mi?