32 yim 3/4 saattir yemk yememiştim doktordan çıkınca hemn yicektim neyse ultrasonda herşey iyi çıktı şekerim olduğu içinde nst ye yönlendirdi hemşire az dedi bi ara iyiydi dedi sonra azaldı dedi karnımı salladı hatta uyan diye çok korkuyorum doktoru bekliyorum sizce neden böyle aç mı kaldım şuan bklerknde ara ara oynuyor ama tedirginim😞