Deletedmom264 Arkadaşlar merhaba ikili test yaptıranlara sormak istiyorum tam olarak kaçıncı haftanızda yaptırdınız ben 11+4 te gideceğim sorun olur mu bir de kan sonuçlarınız ne kadar sürede çıktı sonuçları tekrar ne zaman doktorunuza göstermeye gittiniz ?
defnemila Deletedmom264 12. Haftada yaptırdım. Özel hastanede 1 hafta sonra çıktı sonuçlarım için tekrar randevu almadan gittim gösterdim.
Deletedmom264 defnemila teşekkür ederim canım benim de doktorum özelde zaten ama aynı hastanede perinatalog yapacak teşekkürler bilgilendirme için
Birhemsire_anne yaşınız kaç risk faktörü falan varmı bu testlerin doğruluk payı çok düşük o yğzden insanın kafasnı karıştırabiliyor eğer aldırmam ben diyorsan hiç yaptırma derim
Deletedmom264 Birhemsire_anne yaşım 29 Allah korusun neden risk çıksın genelde bu testleri herkese yapıyorlar tedbiri alıp takdiri Allah’a bırakmak önemli teşekkürler cevabınız İçin
Artemis0 Ben bugün 11+5 haftalıkken yaptırdım. Bebeğin boyu 42 mm'yi geçtikten sonra aslında yapılabiliyormuş ama en ideal zaman 12. Haftaya yakın diyorlar. Şu an gitsen sorun olmayacaktır diye düşünüyorum.
Artemis0 Deletedmom264 Ultrasonda ölçüm alınıyor NT ve NB değerleri adı altında ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıyorlar. Ardından kan veriyorsun. Sonuçlar 3 güne çıkıyormuş. Stres olunacak bişey yok; sonucu beklemek stresli sadece.
Deletedmom264 Artemis0 inşallah canım umarım sonuçlar güzel gelsin de beklemek hiç önemli değil 🥰 sadece insan beklerken stres yapıyor annelik her anlamda hep stresli ama çok güzel bir duygu Allah dileyen herkese nasip etsin