HilalK96 Önerdiğiniz kullanıp memnun kaldığınız marka ve çiftlimi alayım teklimi hangisi daha kullanışlı ?
Yldrmbytkn Doğumdan önce mi alınmalı yoksa süt durumuna göre mi peki bende bunda kararsız kaldım? EbSa Ebruikraaa HilalK96
EbSa Makinenin manuelden daha az işe yaradığını okudum hep araştırdığımda o yüzden bende mochi sipariş edicem komşum yeni doğum yaptı oda ondan çok memnun kalmış zaten makinaya onca para vermek çok gereksiz geliyor 💁🏻♀️
Deletedmom411 Manuel ile el kası yapar insan bir yerden sonra el acımaya başlıyor. Ben mamajoo tekli almıştım kızımda kısmetse yine onu kullanacağım
EbSa Yldrmbytkn ben yinede ne olur ne olmaz öncesinde alacağım fazla olursa sağıp buzdolabında muhafaza edip çok gerektiğinde anneme bırakmak zorunda kalırsam ona bırakırım hem diye düşünüyorum 🤔