Bende 28+6 yım canım benim erken doğum riskim ve 1 cm açıklık var sürekli yatıyorum. Benimde öyleydi bebek rahmimi çok acıtıyordu. Korktum ve doktora sordum riskim olmasına rağmen önemsemedi. Bebek dönmüştür baskı yapıyordur dedi. Sonra da döndü zaten ama hareketleri hala acıtıyor. Yani korkulacak birşey yok canım