Merhaba 12ci haftama girdim ve yaklaşık 1 haftadır rahimimde aşırı kaşıntı var ve azcık yanma var. Su gibi akıntım vardı doktoruma sordum ve gyno lomexın 600 mg ovül fitil verdi içinde 2 tane var birini çarşamba günü kullandım ötekini yarın kullanıcam ondan sonra oldu sizce kötü bişey mi