Merhabalar, erkek bebeğimin böbreğinde genişleme var. Perinatoloji en son ölçümleri sağ böbreği 5.1mm sol böbreği 7.9mm bebeğim 27+2 haftalık. Sizce nasıl beslenmeliyim? Ya da bir önerisi ılan var mı? Gerçi benim araştırmalarıma göre sünnet derisi bitişik olabiliyormuş ya da tok olduğu için de midesi dolu olduğunda da böbrek geniş gözükebiliyormuş. İlk bebeğim ne yapmalıyım bilemiyorum😔