Evrem123 https://hizliresim.com/2fbbF8 kızlar merhaba. 20 haftalık gebeyim. İlk erkek dediler şimdi Kıza benziyor dedi doktorum ama ben erkek hissediyorum. Sizce tahmininiz nedir. 20. Haftadan sonra cinsiyeti değişen var mı?
Evrem123 Sadece bir kez erkek dedi doktorumuz son iki kontrolümüzde de kız dedi ama bwn ilkinde yönlendiğim için mi bilmiyorum ama hiç inanamıyorum cinsiyetine
Tubimmmm Bnmde karnımın şekline gore tahmin edebilen varmı resim de atmayı beceremiyom ki 14 haftaligim