anne-adayi1 Merhaba güzel anne adaylarî. 26+4 deyiz şu an biraz sıkıntılı bir gebelik sureci gecirdik şimdilik iyiz kızımla fakat 10 gündür adet sancısı gibi sancilarim var belimede vuruyor sizce bu normalmi beni biraz korkuttu
busraydinli anne-adayi1 bence doktoruna sor canım. 26+5 günlüğüm bende herhangi bir sancı ağrı yok. Sadece belim sırtım çok ağrıyor o da çalışıyorum yoruluyorum deyip geçiyorum
damlanne anne-adayi1 bende 26+4 sancı yokta akşamları çalıştıgım için belim agrıyor sadece ama hareket azalması var bu haftada dün doktora gittim bebeğim gayet saglıklı ama eskisi gibi hareket etmiyor 😏
Asumann anne-adayi1 adet sancısı gibi ağrılar önceki aylarda oluyordu bende şuan yok. Şimdi bel ağrılarım çok oluyor normal galiba bel ağrısı