Karadenizf Lamia65 normal canım. Benim 2-3 hafta kadar sürekli kasık ağrım olmuştu regl olacakmışım gibi. Doktora sormuştum kese etrafında vs kanama yok normal demişti. Zamanla geçti
Dilekkoc Çok normal canım vucudun adet olmaya alstıgı için hamileliği hemen kabul edemiyor oyuzden adet sancıları cekiyorsun o haftalarda bende oyleydim suan 16. Haftamdayım 10. Haftadan sonra geçmişti
Kanatbebe Lamia65 o normal canım rahim büyümeye başlıyor içerdeki bebeğe alışmaya çalışıyor bu yüzden ağrıların normal ama kasılmaların gün içerisinde bir iki olursa da korkma normaldir