EsraOzsusam Kızlar bugun muayenem vardı , rahim agzı 15 mm olmuş 1 parmak acıklık var dedi yani 1 cm sanırım degil mi ? ilaç verdi kasılma önleyici. 37 ye kadar tutar dedi. Var mı acılması olup böyle devam edenler ?
Elif6161 EsraOzsusam banada 31 de 1 buçuk cm açıklık var dendi nidilat kullanıyorum 32 + 1 im yatıyorum öyle bende beklim burda 🤲🏻
Hayat EsraOzsusam Allah öncelikle yardımcınız olsun.Merak etmeyin,1 sm açıklıkla çok gezen gördüm.Siz sıcak duş almayın,ayakta fazla kalmayın,Agır kaldırmayın,Stres yapmayın Dayanır Allahın izniyle.
EsraOzsusam Hayat çok sagol canım bende okudum hep burda. İnş benimki de durur. Yatıyordum zaten yatmaya devam inş zamannda gelir 💐💐🤰🏻
Hayat EsraOzsusam Bana da erken doğum diye diye 38 haftaya geçtik😄😄Şimdide bebek inat etdi gelmiyor 🤣🤣🤣🤣
EsraOzsusam Hayat 😀😀ay evet bizde bazen diyoruz sonrada gelmek istemezmiş diye. Sizn nedn erken dogum dendi ?
Tumurcuq EsraOzsusam canim nasilsin? Aciklik oldugunda bir belrti varmiydi ona dair...rahim agzin cok kisalmş ama nedenki hep yatyordun ben ce sen? İnşAllah dayanr bu bebişder..banada dün 37 dendi rahim agzi...ama yinede cok korrkyom tekrar kisalr diye heta doktorm bir ilac felanda vermedi artik ona dair
Hayat EsraOzsusam 2 ci hamileliyim ve çok haraketli hamilelik geçirdim.1 yaş 9 aylık kızım var.Hep ayakta kaldığımdan bebek erken dönmüştü ve kanala giriş yapmak üzereydi.Uzandım,İlaçlar falan derken 38 e geldik.Geldi gelicek hala gelmiyor 😄Şimdide ben yalvarıyorum gel diye o inat etdi
EsraOzsusam Tumurcuq senn ki 37 mm ise cok iyi. Hayır sadece bu hafta 2,3 gün yalancı sancılarım cok oldu beni cok yordu bende dayanamadım erkene cektim randevumu. Acılma da hiç bir belirti olmadı ama bebeğim aşağı dpgru baskı yapıyordu arada
Hayat Tumurcuq rahim agzı ciftin qalınlığıdır??Onu tam bilmirem eyer eledise 35 heftemde baxanda Dedi ciftin qalınlığı 35 mm den düşüb 29 mme Ama indi 37+3 heftedi yoxlamadı
EsraOzsusam Hayat anladım canım :) mecbur kalkmışsın olsun bak Allah korumuş. Zamannda gelsinler inş kolaylıkla doğsunlar :)
Elif6161 EsraOzsusam çok bekleme canım al hemen sonuçta kasılma oldukça açıklık oluyo bekleme fazla bende dua ediyorum 34 haftaya bi gelsem biraz daha rahatlıcam inşallah
Sermec EsraOzsusam iyi o zaman canım 1 cm acıklıkla haftalarca bekleyen de var canım inşallah sag salım kucagına alırsın evladını 🙂🙏
Tumurcuq EsraOzsusam evet canim anlafim...evet cok iyi ama 27 den 37 ye kalkmş bende endişelenyorum acaba yine düşerse diye...ve inşAllah bunan sora bi tehlke olmaz..sendd dikat et kendne canim
busrabusr EsraOzsusam yalancı sancılar ne kadar oluyordu gün içinde? Bir de karında kasıklarda ağrı vs. var mıydı