BebekK cok söyledim inan,canım eltielrim gorumcelrim hepsine anlattım konuyu hep açtılar eşime söyleşilere ruyada görülen isim hayırlıdır katın diye kaynanam hanımefendi bile böyle şeylerle dikakt ederken sırf oğlu o ismi beğeniyo diye kalktı herkesin içinde oğlum katmış daha ilk cocugudr kimse karışmasın felan dedi kendimi zor tuttum kavga çıkmasın diye ama bu isim yüzünden ben vicdanen rahtsız olucaksam onlarda olsun