Nazliiiii Ben göbek bağı düşene kadar yıkanmaz diye biliyorum. Tenindeki verniks tabası bebek için çok iyi bir koruyucu zaten. Yıkamak göbek bağı için enfeksiyon riski yaratıyor. Benim henüz ilk bebeğim ama yeğenimi yıkamak için beklemiştik, doktor öyle söylemişti.