Songulkls27 tebrik ederim 😍 biz de eşimle 8 senenin ardından istiyorduk ara ara deniyorduk olmamıştı. en son vazgeçmiştik ileride tekrar deneriz diye. Bu zamana kısmetmiş, vazgeçtiğimiz ay hamile kaldım. ilk yerleşme kanamam oldu tahmin ettim bir şeyler olduğunu, sonra adetim gecikince 2. Gün yaptım böyle çıktı benim de 🥰🥰