Lavanta34 Kızlar selam. Bebeğimin kafası ilk haftalardan beri önde gidiyor. Sizde de böyle bi durum var mı normal doğuma engel mi bilgisi olan yazarsa çok sevinirim. Herkese hayırlı doğumlar 🐳
Sermec Lavanta34 canım benım 25 Ten berı hep 3 hafta öndeydı kafası 34 ten sonra haftasıyla uyumlu gitmeye başladı su an 37+2 haftalık hamıleyım hala haftasıyla uyumlu cıkıyo ilerkş haftalarında haftasını yakalayablr cnm yakalayamaz sezeryan olursun sadece
Mekamu Lavanta34 doktor 2 haftaya kadar normal olur demişti. Ama ben de merak ediyorum. Pazartesi 35.hafta kontrol olacak soracağım tekrar.
defnemila Lavanta34 31 haftalık olduk hala koca kafalı bebişim bakalım doktor 35. Haftada karar veririz buna dedi.