Deletedmom124 Ponciginannesi_ bebek reflusu vardir canım çoğu öyle bizim komşunun kızı öyleydi sürekli kusardi emdigini
Ponciginannesi_ Deletedmom124 aşırı huysuz birşey ya. Ayakta sallanmak istiyor sallıyoruz tam uyuyor yerine koyalım diyoruz birden bi gözlerini açıyor. Sürekli gözleri aralı bize bakıyor. Bizi görünce gülüyor yani resmen dalga geçiyor 😂
Deletedmom317 Ponciginannesi_ reflü yatakları var başı yüksekte tutan onlardan alın. Büyük ihtimal rahatsız oluyor midesinden
Ponciginannesi_ Deletedmom317 kız bu değişik birşey ya biz böyle bebek görmedik 😂beşiğinde durmuyor patlıyor ağlamaktan
Deletedmom124 Ponciginannesi_ masalah diyin canım şimdiki bebeklerin çoğu böyle huysuz aglamakli benimki 2 yaşına girecek hala ağlama derdinde bir vazgeçmedi inslalah 2. De böyle olmaz 😆
Deletedmom124 Ponciginannesi_ biz 7/24 ayrilamiyoruz canım. Çıldırıyor beni göremeyince hala beraber yayıyoruz beraber banyoya giriyoruz lavaboya tek kesinlikle giremiuoruz kapıyı kapattigimiz anda apartman inliyor 😂😂😂
Deletedmom124 Ponciginannesi_ valla bilmiyorum canım ama benim ikincide böyle olursa yandım eşime üzülüyorum izne gelince beraber uyuyamiyiruz yaramazin yüzünden