[silindi] Merhaba özel hastanede makul fiyata ayrıntılı ultrasona girenler var mı acaba kaç dakika sürüyor? İlk bebeğimde Zübeyde hanıma girmiştim 5 dakka sürdü sürmedi
Beyzasahin [silindi] ben dr aylin anıl arslana gidiyorum rutin kontrollere ve onun cağırdığı bi doktor var ayrıntılı için 30 dk sürüyormuş 450 tl 1 nisana randevu aldım çok iyimiş
Milayerlii [silindi] başkente perinatolog Sertaç beye gitmiştim 600 lira verdik geçen sene. Ama baya detaylı inceledi 40-50 dakikayı bulmuştur
Deletedmom262 [silindi] Özkaya tıp merkezinin kuğuludaki yerlerinde girdim yaklaşık 45 dk falan sürüyor. 400 TL . raporu kendi doktoruma götürdüğümde çok beğendi raporu. eldeki en küçük parmağın boyutunu çogu doktor ölçmez burda ölçülmüş hastaları buraya yönlendirelim dedi. bende memnun kaldım. doktorun adı songüldü sanırım sarışın bir bayan tavsiye ederim.
Miniminikuss [silindi] kuzum bnımde 3 hafta sonra detylı ultrason var. Devlete randevu aldım hem devlette hem ozelde baktıracagım. Özelde gülhiz karataş dıye bı doktr varmıs baya arastrdım yorumlarda cok ıyı oldugunu belırtıyorlar bu forumda gden bı arkadas tavsıye etmıstı oda memnun kalmıs. 380 tlymıs aradım konustum 45 dk kadar suruyormus. Nasipse ona gdecegım.
MomE Ben özel muayenehaneye gittim. Doçentti doktor ama perinatolog degildi. Radyologtu. Kadin dogum doktorumda hamileliginde o doçente gitmiş. Ben de güvendim gittim. 500tl ödedim 25dk sürdü. Özel fotograf ve tüm görüntüleri cd ile verdiler.
MomE Beyzasahin Hayir doç. Dr Ali ipek detayliyi yalan doktor. Kendi kadin dogum doktorum medisi hastanesi Ulviye Ismailova
Beyzasahin MomE muane paketsiz 350 tl ikili tarama 450tl detaylı 450 tl doğum paketi ( içinde sınırsız muane, ebe, diyetisyen, taramalar vs herşey içinde yanı çok kapsamlı) 8250tl
MomE Beyzasahin çok iyiymiş. Sinirsiz muayene olmadı iyi. Ben medisisten ayni boyle paket aldim sadece muayene 12 ile sinirli. Ectr a hastane oda susleme falanda var icinde 6bin benimde. Peki dogum hamgi hastanede olucak sizin?
Beyzasahin MomE özel koru canım Ama memorialde secebiliyorsun ama onda +1000tl isteniliyor sanırım önemli olan zaten doktor. hatta bildliğim 15 gün boyunca ücretsiz bakıyorlarmış birşey varsa koruda. Benim arkadaşım doğum yaptı koruda ve aşırı memnundu
MomE Beyzasahin ben normal rutin kontrole dr dilek özdur'a gidiyordum. Hamile olunca ozel muayenehane ve muayene ucretleri cok diye gitmedim. Ankaraya geleli bi sene oldu hastame falan cok bilmiyordum. Meger ozel doktorlarin paketleri varmış bilemedim. sizin doktorunuz gibi mesela.. medisis ile anlastim doktorumdan memnunum ama o zaman bilseydim dr dilek icin paket alirdim 🙄 üzüldüm şimdi sizinle konuşunca 😀 neyse Rabbim hayirli doğum Hayirli saglikli evlat nasip etsin inşallah ❤
EzgiTK Dr. Eyüp Ekici var perinatolog 500tl sanırım fiyatı. Kredi kartına taksit yapıyormuş bildiğim kadarıyla.
MomE Miniminikuss benim gittigim.doktor ayni zamanda ankara sehir hastanesinde de hizmet veriyor. Radyolog doc. Dr ali ipek. Bakın isterseniz. Ordan kadin dogumdan randevu alip yonlendirme isteyebilirisiniz ✌
duygusm [silindi] Biz Medicana’da radyolog doktora yaptırdık, hastane 500 TL’ye yakın, 400 küsür bir fiyat vermişti, detayını tam hatırlayamadım. Ama doktor son randevu olarak aldı ve 2 saate yakın hem anlattı hem inceledi, biz çok memnun kalmıştık.