Sbl91nht benim adetime nerdeyse 10 gün falan vardı okadar kötü oldum ki anlatamam halsizlik falan başımı yastıktan kaldıramamıştm kardeşimin yemin töreni vardı o yüzden sivasa gitmiştik ve hiç aklıma gelmedi hamile olabileceğim hava değişimine yordum hep araba normalde tutmaz ama otobüs çok kötü etmişti beni mide bulantısı falan döndüğümde hasta olmuştm soguk algınlığı malum hava değişimi falan sağlık ocağına gittim ilaç yazdı doktor mide bulantım var dedim hastalıktandır demişti içime o an kurt düştü hastalığımada halbuki 5 gün falan vardı gittim test aldım 5 tl lik ikinci çizgi çok silik çıktı inanmadım çünkü çok gördğm böyle ikinci çizgiyi silik akşam bidaha tekrarladım testi 2. Çizgi yine silik 4 gün sonra erken test aldım yani hastalığıma bir gin kala ve 2. Çizgi daha netti akşamda gidip kan testi yaptrmştm pozitifti şimdi 17 haftalım olduk herkesde belirtiler farklı olur yani kiminde mide bulantısı olur kiminde gögüs ağrısı kiminde baş dönmesi vs vs herkssin bünye bir olmuyor benim tavsiyem kafanı buna takmadan bi kaç gün daha bekle ondan sonra test yap işallah hamilesindir canım allah isteyen herkese hu duyguyu yaşatsın ♥️♥️