19872012 canım ben ilaç kullanmamıştım su iç demişti bana doğumdan sonra da geçti şükür ama tavsiyem şu doktorum söylemişti. İdrarını yaparken yavaş yap ve bittiğinde hemen kalkma azıcık böyle bekle hafif ıkınır gibi yap idrar keseden tamamen boşalsın boşalmazsa idrar yolu enfeksiyonunu tetikler demişti öyle yapa yapa geçirdim