Merhabalar daha önce 3 dusugum oldu ilk ikisi çok küçüktü 6 haftalıkken düşük oldu son dusugum 12 haftalıkken kaybettim bebeğimi şu an tekrar hamileyim çok şükür 23+3 olduk.Dun doktorda randevum vardı bugüne kadar herşey yolundaydı ama dün bebeğin çok kilolu olduğunu söylediler şeker testi yapılacak birde rahim ağzı normal uzunluğu 4.2 cm ama arada kasilmalarim oluyormuş ve rahim içerden aciliyormus 2.8 oluyormuş ultrason yaparken farkettiler nst cihazına bağladılar hiçbir sancı görünmedi ve eve gönderdiler 1 hafta sonra tekrar tets yapılacak acaba serklaj gerekli miydi yada bu şekilde olup ta doğum yapan oldu mu çok korkuyorum