Kızlar merhaba. Çarşamba günü haftalık kontrole gitmiştim rahimde yumuşama olduğunu söylemişti doktorum. Cuma günü sabah tekrar gel demişti. Bu sabah gittim. Önce karından usg ile baktım her şey normal dedi sonra klasik vajinal usg ile rahim ağzına baktı bir değişiklik yok dedi. Sonra da nstye girdim. Nst de sancı çıktı. Zaten kasılma hissediyordum bolca, dün gece de regl ağrılarım devam ediyordu hep. Kağıdı göstermeye gittiğimde bekle elle de muayene edicem dedi. Muayene etti her zamankinden farklı gibiydi çatı muayenesi mi yaptı bilmiyorum baya parmağını soktu çevirdi falan. Daha sabah bebeğim iri olmasına rağmen normali beklicez diye konuşmuştuk. Elle muayeneden sonra doğuma ilişkin şüphelerim var ailende zor doğum var mı vs diye sordu 😔 Bu yumuşama ve sancıya göre rahim çok yukarda dedi. Ailede Zor doğum Olmadığını söyledim saat 15:00 da tekrar gel tekrar bakıcam kahvaltını yap bir daha randevuya kadar bir şey yeme dedi. O an ilk şokla doğru düzgün soru soramadım o da paniğimi anladı olumsuz bir şey yok sakin ol öğleden sonra konuşalım dedi. Doktorum normal doğum yanlısıdır bir kere bile sezaryen lafı etmedi bugüne kadar. Sizce ne oluyor 😔