Islim123 Alimsme kuzum düzenli değil hareketleri banada öyle oluyordu korkuyorum doktor 24 ten sonra düzene girer demişti
Deletedmom337 Alimsme canm ben 20 haftaligim aksine dahada hareketlendi masallah bence cocuktan cocuga degisir
58_edaygmr_58 Alimsme canım o haftada hareketleri çok az belli oluyor düzensiz hissetmen çok normal büyüdükçe hareketlenir ve şiddeti artıyor merak etme bende çok kaygı yapıyordum o zamanlar
Yaman Alimsme bnmde bazen degisiyor gunduz hareketliyse gece degil gece hareketliyse gunduz degil bu kaftalarda değişiyormuş
UraSsmom Alimsme Ben 21de ilk hissetmeye başlamıştım ama belki gün içinde hareketli oluyosundur o zaman hissetmezsin korkma çok düzenli olmuyo hareketleri zaten çok küçük daha
Mororkide Alimsme duzenlı hareket etmıyolarkı bu donemde 22olcam yarın duzenlı degıl hareketı bazen vuruyo bazen hıc yok gece uyandıgımda kıpırkıpır bazen bazen sıfır hareket
NurseB Alimsme o haftalar hareketlerin düzenli olduğu haftalar değil. 1gün çok hareketli olup 2 gün sakin hareketsiz olması normaldir. 25 ten sonra düzene girer
H1z2a3 Alimsme canım bn o haftalarda hiç hissetmiyordum bebeğimi normal bence ama yine endişeleniyorsan bi git doktora
yonca90 Alimsme 21-30 haftalar arası sabah akşam ben burdayım diye kendini hissettirse yeter diyorlar, çok stres yapmayın bu konuyu. Ayrıca daha çok küçük bebeğiniz hissedemiyor olabilirsiniz.
Zehramomm Alimsme 20. Haftada çocuğun sürekli hareket etmesini beklemeyin zaten hissetmediğiniz zamanlarda olur 24 e kadar sıkıntı olmaz
Blcns Alimsme benim kız daha yeni hissettirmeye başladı 21 deyim 😃 3 gün hissetmemek bile normalmiş 28e kadar sanırım ama emin değilim 🤷♀️
Kedili_Anne Bu haftalarda normal. Endişe etmenize gerek yok. Daha önceden açılmış başlıklardan faydalanabilirsiniz.