Merhabalar, ben gebelikte aranıza yeni katılanlardanım, şuan bebeğim 6 haftalık. Hemen bir doktor arayışına girdik eşimle. Herkes Adana Güzelyalı Hastanesi’ndeki Bayram Bukan isimli bi’ doktoru övüyor. Aranızda Bayram Bey’de daha önce muayene olmuş kişiler varsa ve görüşlerini iletirse çok sevinirim. 🙏🏻