Canım ben 3 kademeli beşiklerden düşünüyorum ilerisi içinde, hem önü asansörlü olduğu için anne yanı olarakta kullanılabiliyor, internete yaz çıkar zaten ahşap olanlar, dolap olarakta şimdilik çilekte beğendiğim var cinsiyeti öğrendikten sonra alcam inşallah, bebek arabası de kraftın ego modelini çok sevdim kullanışı çok rahat 😍