Nevinn selam canım bende mustafa beye gitmiştim çok iyi bir doktor zaten onun muayenesinden sonra hamile kaldım,ama biliyosun baya yüksek muayene ücreti.Düzenli gittiğin zaman fiyat değişti mi ? Bir de doğumu nerde yaptıracak ? Bilgi verebilirsen çok memnun olurum 🙏🏻😊