incikinannesi o 30 kilo 2 senede verilemeden tekrar hamile kalmak ayrı bi psikolojik bozukluğu olmuştu ama yapacak bişey yok sağlıklı olsunlar varsın kilo alınsın ☺️ Çok şükür bebekte bi sorun yok doktoruma danıştım en önemlisi kahvaltı onu düzgün yapsan yeterli aralarda da kraker vs atıştırsan yeterli olur dedi işte elime ne geçerse o an börek kraker bisküvi falan meyve derken ayak üstü doyuyoruz 😀