tuceozcn Merhaba anneler... İdrar yolu enfeksiyobum var doktorum suprax 400 mg verdi amaa. Kullanan var mıı??
Rabia-22 tuceozcn mide bulantın ve tiksintin varsa ve doktorun üromisin dıye bı ılac yazarsa enfeksyon ıcn (suya karıştırıp ıcıyorsun) sakın kullanma beter olursun kusmaktan.bu bir tecrubedir☺️