Gulyy İzin talebi icin lutfen arayin arkadaslar bakin ben aradim cok ilgililer Allah korusun hasta olsak ilac bile alamazken bu durumu dusunemiyorm yaziyi da sabitlemek.lzm yukarda kalmasi icin nasil kaliyor
Aylanur_1 Gulyy sayfa yöneticileri sabitliy@or kuzum. Çalışan değilim sırf görenler olsun diye yorum yaptım çalışan anneler görsün ☺️
Deletedmom327 Gulyy YORUM YAPIN ARKADAŞLAR YUKARDA KALSIN VE HERKES ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYSUN MUTLAKA ARAYALIM
Damlaveminigi Gulyy çalışan değilim yazınız üstte kalsın diye yorum yapıyorum daha çok gören olur inşallah 🌸
Gulyy Herkes burdan yaziyo korkuyoruz falan filan bu yapilsin su yapilsin söz konusu eli tasa koymak.olunca hickimseden ses yok !!!! Bosuna klavye kahramanligi yapacaginza biseyler icin ugrasin bence !! Malum aglamayana meme yok ama.kimin umurunda !!!!
Gulyy Rukiye58 araman yeterli canim calisan hamile bayanlar icinde izin talep edliyoruz diceksiniz bu kdr tesekkir ederim
Dilara_slm İnşallah bir düzenleme yapılır bizler basit bir hastalık için bile ilaç alamazken hele ki corona bunu düşünmeleri gerekiyor 🙄