Aydan95 canım öncelikle geçmiş olsun ben ilk hamile kaldığımı ögrendigin gün kan tahlili yaptırdım sağlık ocağında orda hepatit c şüphesi var dediler ikinci kan tahlili istedi ben ikinci kan tahlilinin çıkmasını beklerken saatlerce ağladığımı hatırlıyorum ilk gebelik olduğu için özele gitmeyi hiç akıl edemedim.. ikinci negatif cıktı ben bebegin kalp ritmi için semt polikliniğine gittim orda yapılan kan testinde yine hepatit c cıktı ikinci kan testi iştendi verdim iki gün beklemem gerektiği için eve geldim yine saatlerce ağladım bebeğim için korkuyordum çünkü sonra aklıma geldi gittim özelde yaptım negatif cıktı demem o ki sağlık ocağına savlet hastanesinde yaptırdığn hiç bir tahlile güvenme şuan özele gidiyorum bir daha devlet hastanesine gitmeyi dahi düşünmüyorum!! Inşallah seninde benim gibidir bide özelde yaptır tahlilini Allah şifa versin inşallah 🌹