Mehmetaraf ıkıncı bebegıme hamıleyım bır dogum bir düşük yaptım
haftanız kac bılmıyorum ama once hafıf sancıyla baslar ya belden ya kasıktan gırer agrı ben bır aya yakın sancı cektım ıkı kere hastanede yatmıstım ama dırekt dogum sancısı anlatılamaz adet sancısının bın katıdır haftanız dogum haftanızsa doktorunuza sorabılırsınız mesela aıle hekımındelı ebeyı arayadabılırsınoz yonlendırırler sızı