Kızlar bana geçen hafta persembe dikiş atıldı iki gün kanamam geldi sonra kesildi herşey normal agrimda o kadar çok olmadı fakat iki gün sonra tekrar kanamam geldi hemen doktorumu aradık normal telaşlanma dedi 1 2 saat içinde de kesildi tekrar fakat şimdi crinone jel kullanıyorum böyle içerde kanamaya bulaşmış gibi çamur gibi tekrar geliyor çamur gibi bi akıntı geliyor yanı böyle bi durum yaşayan var mi aranızda bende uzanıyorum sürekli Arada oturma pozisyonuna geciyorum onun disinda lavabo disinda pek ayağa kalkmıyorum