Merhaba güzel anneler 🌸 Yardımınıza ihtiyacım var. Şu an 37. haftamdayım. Bebeğim başından beri yan duruyor karnımda. Başı sağ tarafımda, poposu sol tarafımda olacak şekilde. Haftaya kontrolüm var. Doktorum düzelmemiş olursa sezaryen için gün vereceğini söyledi. Aynı durumda olup da bu haftadan sonra bebeği dönen oldu mu? Sezaryenden çok korkuyorum normal doğum yapmak istiyorum. Sezaryen sonrası sütüm gelmezse diye endişe ediyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler hepinize 🌸