Herkese merhabalar ben denediklerimi ve bu süreçte neler yaptığımız anlatacağım belki birilerine ışık olur. :) Evliliğimin başından beri çocuk istiyordum 4 ay oldu her ay bekliyorum yok hastaneye gittim tabi devlet 1 yıl olmadan ilgilenmiyor aceleniz ne olur dedi o ay kimyasal geçirmiştim bide onun sebebi ile rahim filmi çektirdik zar zor neyseki birşey çıkmadı hormon testim felan da normal bende problem yok sıra geldi eşime ilk fırsatta özele götürdüm bütün testler yapıldı ileri hareketli sperm normalin altında çıktı oda tutunsa bile sağlıksız olup düşüğe neden olurmuş vitamin ilacı yazdı bende keçiboynuzu kürünü duymuştum günde bir bardak içiyordu, kendime de incir kürü yaptım yumurta çatlatma özelliği var diye sonra bi baktım hamileymişim 6. Ay da başardım sonunda şimdi 14 haftalık olduk çok şükür hangi deneyim işe yaradı bilmiyorum ama hiç boş durmadım ben :) Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸