ebrucetin valla doktorun yat demesini çok dinlemedim ben canım. Sürekli ayakta değildim ama illa ki evin içinde kalkıp kendime kahvaltı falan hazırlıyordum yemek işini eşimle beraber hallediyorduk temizlik yapmadım hiç o çok yoruyor çünkü özellikle ev süpürmek bi kere mutfağı süpüreyim dedim burnum falan kanadı kötü oldum tansiyonum düşmüştü sanırım. cumartesi pazarda kendimi yormayacak şekilde dışarı çıkıp gezdim açıkçası (1-2 saat) öyle yani onun dışında çok ayakta değildim. Zaten bel ağrım artıyor fazla ayakta durursam