Herkese mrb bir lac seferdir post atiyodum suni sanciyla ilgili dun sabah 11 de yatisim yapildi 1cm acikligim vardi ama ebe buna aciklik demiyoruz dedi prostes ti sanirsam adi alttan verdi onunla hem acilmam hem sancim basladi saat 12 de ilac etkisini gostermeye basladi acikligim 2 cm oldu 4 saat sonra 3 derken gece 12 den bire kadar 8 cm oldu ebe bile sasirdi ikinma istegi geldi artik aama bebegim yukardaydi benim sancim yetersiz gelince bebek kanalda kaliyodu 1 den 2 ye kasar doguramadim en son doktor karnima bastirdi dogdu suni sanci dan o kadar korkuyodum ki yaklasik 15 tane dikisim var korkulcak bisey deilmis tabi herseyin bi zorlugu var kizim 3.300 grm 51cm dogdu soru ssormak isteyen varsa cevplayabilirim