Gulyy Kizlar sizce biz calisan annelere izin verilir mi ? Verilmesi gerek zatennilac alamiyoruz Allah korusun
busraydinli Gulyy ben de tüm gündür öyle bi karar alsalar da mail atsalar diye bekliyorum.. inşallah bizi düşünen birileri çıkar
anneadayi_ Bende çok korkuyorum 34+4 olana kadar rapor aldım hastayım diye sonra devam etcem inşallah sen git derler
Denizinci İzin verilmese bile bence rapor alın en azından Bu ayın sonuna kadar. Benim kurumum idari izin verdi çalışanlarına. Vermeseydi de rapor alıp gelmeyecektim.
Seymen1905 Ayyy bende bugün ayrıldım tam 32 oldum hiç uzatmak istemedim açıkçası toplu taşıma araçları ve kalabalık ortamds çalışıyoruz zaten Rabbim korusun bizi tamm bebeğe geçmiyormuş ama sonuçta ilaçta kullanamıyoruz atlatmamız çok zor olur