Tuqceee33 bak ne yap bılomusun? hamilemiyim dıye dıye strese gırıyoruz aslnda biz.bu ay olcakmıyım hamile derken aklımzdan hıc cıkmıyor doğru mu? doğru.ben ilk ay denediğimzde sabırszlıkla bekledm dedım korunmadık kesın hamıleym.karnım şişti bulantım oldu,tabi piskolojık😅sonra adet oldm.moraller sıfır oldu.2. ayda aynı bekledım strese de gırıyoruz dusunurken.olmayacakmıyım hamile ben dıye dusunuo ınsan.2. ayda adet oldum.3. ay dedım “ amaaan hamile kalırsam kalırım kalmazsam kalmam.Allahın takdırı.hiç kasmam kendımı”dedm.ve o ay dışarı cıktm,gezdm,aklımda hamilelik düşüncesı beklentısı bırakmadım.adet gunum gelmiş farknda değilm.eşim hatırlatmasa 😂😂 adet oldmadınmı dedı.yok dedm.bir baktım 3gun gecıkmıs.benım bazen gecıkebılıo.eşimde hemen sırıtarak yoksa hamılemisn dedı.yok be değilimdir gecıkıo bazen dedm.5gun oldu,6gun oldu.eşim her gun aynı soruyu soruyor.bende yok değilimdir ümit yapma adet olursam üzülürsn dedm.bişi demedi.10 günün sonunda şüphelenmeye başladm artk.idrar testinde de cıkmadı.ben hala değilimdir hamile diyorum tabi salak salak😂😂 tabı kasıklarım ağrıo adet olcak gibi şişmiş.bi 3,4gun sonra uyandıgm gıbı uzum geldı gozumun onune bır canım cektı anlatamam😂orda anladım hamıle oldgmu.doktorda kan testıyle ogrendık.1,5 haftalık hamıleymişim😂😂😂