alewer06 [bilinmeyen] son anda bile olsa almıyorlarsa almıyorlar canım ama fakültenin normale dayatıyor olması lazım niye sezeryan dedi ki
YusufKereminAnnesi Osse bir hafta zorlandım canımm sonrası gayet rahattı o kadar olur doğum sonuçta ilk doğumumdu şimdi ikinciye hamileyim 18 haftalık
alewer06 [bilinmeyen] hakkında hayırlısı neyse o olsun canım benim belki böylesi senin için daha iyidir
YusufKereminAnnesi Osse yani iyi olur tabiki benim annem kaldı sağolsun kalmasaydıda olurdu ama tabi yanında bir yardımcı tecrübeli biri çok rahat oluyor