Oglununannesi dediğin gibi siizn için sağlıklı olan oymuş canım yapacak birşey yokmuş o an riske atamazdın. Eşim katiyen sezeryan olmamı istemiyor daha doğrusu sırf korkudan dolayı keyfiyetten olma diyor doktor normal doğumu uygun görmezse bir terslik olursa sezeryan olabilirsin diyor canım