Bzbzbz 13+2 mide bulantim geçmiyor. 2 gün iyiydim dun cok kötüydüm. Bugunde sabah sabah bulanti ile uyandım. Böyle nasil gecer yarabbim. Bir an once bitse mutlu huzurlu bi hamile olsamm 😪 dışarıda cok çıkamıyorum koronadan dolayı. Korkuyrm
Manyakcadl Bzbzbz 15. Haftaya dogru bitiyor yada hani cok azaliyor , bana oyle oldu.. biraz daha skin dişinizi
Hulyaawc Bzbzbz Bende 13+1 oldum devam ediyor doktora dün sordum prilama devam dedi.Hastaneye gidemiyorsan yakın bir eczaneden al istersen
Cigdemveminik Bzbzbz benmde o haftalarda öyleydi bigğn iyiydim sonra 3 gün kötü yavaş yavaş hafifleyecektr bnm 15 den snra hafifledi ve geöti sayılır
Bzbzbz Hulyaawc basindan beridir ilac almadm. Icemiyorm. Baya baya cekiyorm ama ilacın ileride etkilerinden korkuyorm.
Bzbzbz Cigdemveminik ah keske bitse raziyim hanii bitecek diye umid ediyorm. Korkuyorm 9 ay cekcekmiym.diye. hafifledi.eskisi kadar degil ama bazen oyle vuruyorki bulanti aksamankadar yatıyorum 1 kizim var Allahimnyardmcimz olsn