Naree Ben sağlık çalışanının üstelik 21 haftalık hamileyim işe gitmek istemiyorum korkuyorum idare devletten hiçbir açıklama yok bu yönde nasıl bir yol izlemeliyiz birlikte birşeyler mi yapsak
Gulcan_89 Naree kesinlikle çalışan hamilelere de tatil olmalı. Direncimiz zaten düşük. İlaçta veremiyorlar. Allah korusun hepimizi 🙏
Aysessss Naree devletin bu konuda duyarlılığını bekliyoruz. Dün bi açık oturumda bahsi geçti ama vaka sayısı artarsa anca yaparlar 😏
Deletedmom327 Naree kamuda çalışan annelerr isimli posta bakın arkadaşlar.cimere başvuruda bulunma tavsiyesi var oradaki arkadaşların. cemre_canan1248 Rukiye58 Alisk Buneng epitho Alisk Ga0312 Aysessss Gulcan_89
Merve6475 Naree bende hemsireyim devlet hastanesinde 24 haftalık olcaz ikiz hemde ama bi yazı falan yok sanırım izin diye
Ga0312 Aynen bende size katılıyorum evim işe uzak. Hergğn 1.5 saatten fazla yol gidip geliyorum izban otobüs her yer mikrop kaynıyor. Önlemimi alıyorum ama yinede en azından şu kritik süreçte iznimiz olsa ne güzel olurdu
Alisk Kesinlikle katılıyorum, toplu taşıma kullanmak zorundayım ve korkuyorum ne kadar önlem alsakta sakıncalı bir durum. allah korusun bebişlerimizi ve bizi
epitho Ben özel bir bankada çalışıyorum ve idari izin verdiler kamuda olmaması gerçekten tuhaf üstelik hiçbir önlemde yok eşim belediyede ama önlem alınmamış diyor
Buneng Öyle izin verilme durumu olsa hamilelere acaba özel sektörü kapsar mı bende çalışıyorum ve her gün 1.5 saat metroyla gidiyorum ankara kalabalığında tıklım tıklım oluyor çok korkuyorum inşallah izin konusu olursa özel sektörüde kaplar
cemre_canan1248 Özel sektör çalisaniyim ay sonuna kadar ucretli idari izin verdi is yerim gebelere. Insallah tum is yerlerinde olur bütün hamisler rahat etsin 🙏
Gulcan_89 Arkadaşlar cimere yazın. Yazamıyorsanız 150 yi arayın talep oluşturun. Ne kadar çok talep olursa o kadar iyi