Merhabalar kızlar.bu ay tüp bebeğe başladık ,teşhisimiz sebepsiz infertile denildi. ilaçlara başladım menopur 225 ml olarak 4 gün vurdum kendime , bugun kontrolum vardı ,2 tane sağlam yumurtan , 8 tanede kıpırdamayan yumurtan var dedi , bu şekilde tedaviyi devam edemeyiz deyip ilaçları herşeyi kesti ,bidahaki adet gününde geliceksin ona göre belli olacak dedi aynısı olurmu olmazmı ona göre anlıyaağız dedi doktorum, çok üzüldüm ,başına bu şekilde gelen varmı acaba yardımlarınızı ve düşüncelerinize ihtiyacım var :( :(