Kızlar ben 13 haftalık hamıleyım 2 gecedır sancılarm oluyor gaz sancısı gıbı degıl adet sancısı gbı ve hep uykumdan uyanıorm hemen lavabya atyorm kendmı. Affedrsnz ama gazım olms oluor hatta buyuk abdestımıde yapıorm ama yattktn 2 sat snra kdar tekrr uyanıorm sancıya. Sadce gece uyurken oluyor. Demır ilacına basldım 1 haftadır onunla bır ılgısı olablrmı bilmyorm