11 mart çarşamba günü doğum yaptim sezeryanla ve bebegim enfeksiyon yüzünden kuvezde şuan ona sut goturmem gerekiyor. Süt makinasıyla sagiyorum bi damla gelip kuruyor ve etrafimdakiler o kadar moralimi bozuyor ki stres yapiyorum iyice. Bebegimi onlardan cok ben düşünüyorum. Her neyse onerebilceginiz herşeye açığım şuan yeter ki sütüm gelsin..