Zahide2408 Kızlar 4+5 teyim ama şuana kadar her hangi bir kusmam olmadı mide bulantım olmadı, sizler de kaçıncı hafta da başladı acaba bu dönem, bel ağrısı göğüslerde şişkinlik ve ağrı, bir de bazen karın ağrım oluyor sadece
DamlaNur29 Zahide2408 7.haftamda başladı bulantı kusmam olmadı ama hiç yemek pişiremedim cok sancılı dönemlerdi kokulardan tiksindim özellikle yemeklerden inşallah sende olmaz cünkü hiç bişey yiyip içemiyosun
SevimliCasper Zahide2408 ben de 4+5 teyim ve henüz mide bulantısı olmadı bende de çok şükür 😊 umarım hiç olmaz 🙏🏻
Zahide2408 Hashasim2020 çok sancılı mı geçiyor ya benim en nefret ettiğim şeydir de o yüzdeb soruyorum😑
mom101 Zahide2408 bende senin gibiydim 6 haftama girdiyimden bu yana hiç bir şey yiyemiyorum ağzıma ne alsam kusuyorum
MelisakayA Zahide2408 benim 8. Haftada başladı 15. Haftaya kadar sürdü 4 hafta çok erken daha başlar bence ama umarım başlamaz 😂
Merveshah Zahide2408 amaaan de bende öyle diyordum rahat gecicek heralde diye 7 inci haftada bir basladı suanda 17 deyiz günde bir defa kusuyorum hala hep duydugum kızlar annelerine cekermiş annen nasıl bir hamilelik geçirdiyse seninde öyle oluyormus ya da sadece bende öyle oldu
deryakuralerturk Ilk ogrendigim zamanlarda bendede yoktu suan 6 haftaligim hic kusmadim ama mide bulantisindan mahvoldum keske kussam 😞
Esarikay Zahide2408 valla ben 37+3 um hamilrlige bağlı kusmam hiç olmadı. Hamileligim boyunca sadece 2 gün kustum onda da mikrop kapmisim idrarimda keton çıkmıştı ona bağlı olmuştu. İnşallah sende sıkıntısız bulantisiz bir hamilelik geçirirsin canim