Deletedmom124 Deletedmom0990 bana da denk gelmedi bu hasta bezi özelde doğum yaptım ama ameliyata girmeden hasta bezini benden istediler garibime gitti burada veriliyor diyince
Deletedmom0990 Deletedmom124 bende hiç denk gelmedim ablamlarda falan hatta ablam doğum yaparken kadının biri almamış biz vermiştik
Ses23 Bu ne işe yarıyor acaba ameliyattan çıkınca mı ameliyata girmeden mi giydiriyolr kusura bakmayın ilk gebelikte
Deletedmom0990 Ses23 benimde ilk gebelik canm 😊 yok ameliyattan sonra yada doğum diyelim sonra kanama oluyor ya o yüzden kullanılıyor ped yetersiz oluyormus 😊bende başta lavabomuzu yapmak için sanmıştım 🤣🤣ahhh bu tecrubesizlik 🤦😄
Deletedmom0990 Deletedmom124 benimde zorunlu sezeryan olacak bende çok zayifim ama lastiği çok yumuşak sıkacak gibi değil 27 haftalık olduk bu göbeğe bile rahat oluyor iyi yanı 😊❤️
Ses23 Deletedmom0990 teşekkür ederim bilgi verdiğin için o zaman hastane çantamızda bulundurmamız gerek 👍🏻👍🏻👍🏻
Deletedmom0990 Ses23 26+5 olduk şükür 😄 hazırlıkları bitirdim sayılır sende durumlar nasıl ne zaman baslayacaksin🙄
Ses23 Siz 27 haftalıksınız rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben daha hiç bir hazırlığa başlamadım
Ses23 Deletedmom0990 dedim 28. Haftada başlayayım artık 8. Aydada beşiğini alayım senin bitmiş sayılırsa iyi valla 😊
Deletedmom0990 Ses23 aynen anne yani beşik var büyük beşik birde çocuk arabası kaldı şükür onlarida hemen almayı düşünmüyorum zaten temizlik isim kaldı 😊
nilly Ilknur_degrrli1 yoo vermiyo her hastane. Sonra bebek bezi falan takmak zorunda kaliyo insanlar. Ya da bi sürü iç çamaşırı feda ediyolar orkide idare edicem derken.
Ses23 Deletedmom0990 ben bebek arabası ilk etapta düşünmüyorum beşikte dediğim gibi 8. Ay bir sıkıntı çıkmazsa eğer 🙂🙂