Aysecetin 36+5 haftam kaşıntı şikayetiyle hastaneye geldim ve gebelik kolestazından şüpheleniliyor acil sezeryana alınma ihtimalim var 😏😔
Aysecetin 132025 kaçıncı haftanızda.. beni çok şükür taburcu ettiler sezeryana almadılar safra değerim düşük çıkınca gerek kalmadı sezeryana takibe aldılar
132025 Ben zaten uzun süre kaşınmıştım kolestaz olduğumu anlamıştım ama söylememiştim 36+5te falan söyledim tahlil yapıldı yüksek çıktı değerim 37+1de yatış yapıldı normal doğumla doğurdum
Aysecetin 132025 anladım benim değerim düşük çıktığı için taburcu etti ama pazartesi kontrole çağırdı tekrar hayırlısı bakalım siz hangi hastaneye gittiniz 🤗 ben Samsun’da oturuyorum fakülteye gidiyorum ama