Saat 10 buçukta sezeryana gireceğim. Bebeğimin boynunda 2.5 tur kordon dolanmış ve son iki nst sonucumuz her bebeğin hareketinde bebeğin nabzı 180-200leri buluyodu. İki tur kordonla normal doğurursun diyen doktorum taşikardiyi ve dolanan yarım turu görünce sezeryan önerdi. Zaten başka da alternatifim yokmuş. Korku, endişe,heyecan,mutluluk hepsi bi arada. Normal Doğumu düşündüğümde hiç bukadar korkmuyordum nedense ameliyat fikri korkutucu geliyor. Bana dua edin olur mu🥺 oğluşuma sağ sağlam kavuşuyum çabuk ayaklanayım inşallah🙏