Ozgurdidem Arkadaşlar merhaba bugün adetimin geecikmesinin 9.günü. Dün gebelik testi yaptım negatif çıktı. Bugün hala olmadım sabahtan gidip kan verdim ama sonuç yarın çıkacak. Içim içimi yiyo evde yapılan testte negatif çıkıp kan testinde hamile olduğunu öğrenen var mı?
Gizevren Canım 3-5₺'lik testlerden biraz daha pahalı erkenden gösteren testler var çok küçük olsa bile gösteriyor onlardan alıp dene istersen, geç döllenme olabilir belki. Ama kan testinde yanılma payı olmuyor Allah sanada nasip etsin inşallah 🙏🏼
Gizevren Buarada devlet hastanesine mi gidip kan verdin istersen özele git kan ver tekrar 1-2 saate sonuç veriyorlar.
Gizevren Ozgurdidem hangi sehirdesin bilmiyorum ama ben 30-40₺ civarı verip yaptırmıstım 2 saate cıkar dediler ama 40dk da sonuc cıkmıstı.