Bu haftama kadar sıkıntısız bir hamileliğim vardi taa ki 4 gün önce kanamam olana kadar.. pazartesi sabah iş için uyanmıştım kalkıp lavaboya girdim ama adet olur gibi kan akmaya başladı çok panik yapmamaya çalışarak eşime de farkettirmeden hazırlandım işe geldik zaten hastanede çalışıyorduk. Ben direk kaşın doğum acile indim doktor ultrason baktı alttan muayene etti bebeğin eşinin rahim ağzına yerleştiğini söyledi nst ye bağladılar filan sonra yatışımı verdi kanamana bakıcaz devam ederse doğuma alıcaz dedi beni doğumhaneye sancı odasına yatırdılar dediklerini yapıyorum ama ne olduğunun farkında değilim 🤦🏼♀️ Başımda bir sürü hemşire biri kan alıyor biri damar yolu açıyor biri sorular soruyor biri altıma ped koyuyor ben dayanamadım ve annemi aradım kaşın geldi içeri almıyorlar neymiş sancı odasıymış neyse öğle arası oldu annemi yanıma aldılar oradaki doktor geldi bana acildeki doktorun beni gözetim altında tutmak istediğini söyledi ve yukarı kata normal yatışa çıktık bana ilaç veriyorlar ama hala ne verdiklerinden haberim yok sormak an aklıma bile gelmedi 1 gece yattım kanamam durdu öğleden sonra doktor geldi ve kanama yok çıkabilirsin dedi işten ayrılışımı da yaptım çok ayakta kalma dedi annemin içi rahat etmedi özel hastaneye kendi doktoruma geldim aynı şeyleri onada anlattım haftaya gel dosyanı hazırlayalım 26 si alalım dedi o kadar erken mi dedim eşi rahim ağzında çok riske atamam seni dedi ama kanaman olursa yine direk gel dedi tamam dedim eve geldik daha doğum çantamı hazırlamamıştım annemle beraber onu hazırladık son oh bundan sonra yatıcam diyip yattım sabah telefonuma annem teyzem mesaj atmış kanaman var mı diye bende ne kanaması ya yapıyorum ne kadar pinpiriklisiniz filan yapıyorum kendi kendime tekrar lavaboya kalktım ve adet olur gibi peçetede sürekli kan var peçeteyi değiştikçe yine geliyor annemi aradım hazırlan gidelim dedi kalkıp üstümü giydim çaktırmıyorum ama çok kötüyüm geldik giriş açtırdım direk odaya girdim korkudan 😂 kadın biraz bekleyin yapıyor neyse hasta çıktı beni aldılar direk doktorum ultrason baktı rahim ağzın kapalı dedi yatışımı verdi normal doğum yapamazsın dedi sezeryan formu doldurdum yukarı çıktık. özel hastane farkı annem teyzem yanımda ben yalnız hissetmiyorum geldik yattık 12 de kanama kontrolü yapıldı akciğer geliştirici iğne yaptılar eşime haber verdim saat 2 filan annemlere siz gidin eşimle kalırım dedim annem gönülsüzde olsa gitti saat 4 hemşire içeri girdi seni sezeryana alıcaz dedi dedim şimdi mi evet ameliyathanenin bi durumuna bakalım alırız dedi direk annemi aradım teyzem açtı ben ağlamaya başladım eşim diyor noldu anlamamış hemşireyi 😂 teyzem telefonda birşey oldu sanıp korkmuş 😂 ben konuşamayınca hemşireye verdim telefonu kadın sezeryana alıcaz korkmayın dedi kapattı beni hazırlıyorlar sonda filan takıldı eşim geldi başıma özür dilerim benim yüzümden acı çekeceksin diyor kurban olduğum ben heyecandan konuşamıyorum neyse annemler geldi aynı zamanda hasta bakıcı geldi yatırdılar bebeğimin kıyafetlerini alıp 4.30 da ameliyathaneye indik hep beraber belimden iğne yapıldı ayaklarımda tonlar var gibi hissetmeye başladım 4.45 gibi kesmeye başladılar beni 5.01 de bebeğim çıktı ağlamaya başladı o kadar mükemmel bir his ki anlatamam 🥰 Beni dikmeye başladılar tam 45 dk sürdü dik dik bitmiyor 🤦🏼♀️ Ama doktorum bu konuda çok iyiymiş üstümdekileri kaldırmaya başladılar miniğimi gördüm kenardan ağzına birşey takmışlar hava veriyorlar 😓 tek başına nefes alamamış onu götürdüler sonra doktorum bebeğimin küvezde kalacağını beklenen birşey olduğunu ama benim iyi olduğumu söyledi ama benim küçüğüm yanımda olmayacaktı sonra beni çıkardılar annemler gördün mü diyorlar evet diyorum bembeyazdı çok güzeldi 🥰 ama küveze aldılar 😓 dediler korkma filan odaya çıktık uyuşukluğumun geçmesi şu bu derken saat gece 11 oldu çorba içirdiler saat 12 yürüttüler dedim bebeğimi görmek istiyorum çıktık yoğun bakıma oğluşumun ağzında burnunda hortum 😓 hemşire ona zaman vermemi düzeliceğini söyledi 35 haftalıktı ama tam 2800 doğdu ona dokundum sonra çıktım anneme diyorum ki çok güzel 😓 neyse sabah oldu eşim geldi doktorundan bilgi almaya çıktık daha iyi olduğunu burnunda ki hortumu çıkardıklarını söyledi eşimle bebeğimizi gördük şişleri inmişti yavrumun o kadar minik geldi ki gözüme sonra yine çıktık akşam dayanamadım yine çıktık günde 1 kere sadece bana gösteriyorlardı ama aldılar içeri ağzındaki hortumdan da kurtulmuştu benim oğlum solunumun düzelmesini bekliyorlardı benden mama ve sütüm gelirse süt istediler çok olmasa da 50 ml filan sütüm geldi poşetine koyup yukarı çıkardık mamayla birlikte solunumu daha iyi olursa bu gece besleyebilecekler inşallah şuan gece yarısı oldu aklımda ki tek şey minik yiğit oğlum benim Aybars’ım umarım sütünü de vermişlerdir sabah ben taburcu olucam ama miniğim 1 hafta burda antibiyotikler bitmeden çıkarmıyorlarmış umarım en kısa sürede düzelir ve kucağıma alabilirim miniğimi baya uzun oldu ama anlatmak istedim size güçlü oğlumu 😓 nisan doğumlu olucak koç boğa derken 11.03.2020 saat 17:01 de minik bir duygusal balık doğurdum 🙈🥰